خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 33367
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


مياچ: دوست داشتم در فينال با استقلال بازي كنيم

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم فينال جام حذفي را مقابل استقلال برگزار کنيم.

  ژلکو مياچ در خصوص بازي مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: همانطور که تصور مي‌کرديم بازي بسيار سختي را مقابل فولاد داشتيم. اين بازي تحت شرايط بسيار دشواري برگزار شد. 120 دقيقه مقابل سپاهان بازي کرديم که بسيار سخت و طاقت فرسا بود. 
وي افزود: قبول دارم که بازي با سپاهان کمي از قدرت ما را کاسته بود. خستگي‌ بازي با سپاهان اثرات خود را در دقايقي از بازي مقابل فولاد بر روي ما گذاشت. به همين دليل شما ديديد در برخي از صحنه‌ها بچه‌هاي ما مي‌خواستند اما نمي‌توانستند براي پرسپوليس موثر باشند. 
مياچ ادامه داد: طبيعي است که بعد از دقيقه 30 که بازيکن فولاد اخراج شد کمي کار را براي ما راحت کرد. فولاد تيمي است که فوتبال را به خوبي به نمايش مي‌گذارد، به علاوه اينکه آنها وقت بيشتري را براي استراحت نسبت به ما داشتند. شما فاصله زماني بازي 120 دقيقه ما را با سپاهان نگاه کنيد ولي علي رغم اين حرف‌ها ما دو بار توپ را به تير دروازه حريف زديم که مي‌توانستيم آنها را نيز تبديل به گل کنيم. به نظر من سزاوار پيروزي بر فولاد بوديم. 
وي در جواب سوالي که آيا فکر مي‌کرديد در آن شرايط آب و هوايي بازي برگزار شود گفت: نمي‌توانم بگويم اين بازي بايد برگزار مي‌شد يا خير. اگر تعللي در بين بازيکنان ما بود دليلش خستگي بود. به طور کلي خط دفاعي ما که در راس آن مجتبي شيري بود بسيار استادانه کار کرد و از طرف ديگر تجربه و گل زيباي هاشميان کار حريف را تمام کرد. 
مياچ در جواب سوالي که دوست داشتيد با استقلال در فينال برخورد کنيد گفت: بله من خيلي دوست داشتم حريف فينال ما استقلال باشد. 
وي در مورد بازي با ملوان نيز گفت: ملوان يک تيم کاملا قدرتمند است که در دو بازي رفت و برگشت پرسپوليس را شکست داد. آنها استقلال را شکست دادند و معلوم است که سزاوارانه به فينال رسيدند. اين به اين معنا است که ملوان تيم خطرناکي است و بايد مراقب اين تيم باشيم. با اين حال کيفيت ما در حال حاضر بالاتر از ملوان است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زمان دیدارهای رفت و برگشت فینال جام حذفی تغییر کرد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Jam-Hazfi-3.gifحجت‌الله بهمنی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس به دلیل شرایط نامساعد جوی و لغو پرواز بازگشتش از اهواز به تهران از سازمان لیگ درخواست کرد زمان بازی فینال جام حذفی تغییر کند.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ ادامه داد: به این ترتیب دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و ملوان که قرار بود روز دوشنبه ۱۶ خرداد برگزار شود به روز سه‌شنبه ۱۷ خرداد و در همان ساعت ۱۹:۴۵ موکول شد.

بهمنی خاطر نشان کرد: دیدار برگشت نیز به جای آنکه روز پنج‌شنبه برگزار شود روز جمعه در همان ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 13 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تساوی پرسپولیس و فولاد خوزستان در نیمه اول و در هوای غبارآلود

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifدیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی اهواز و در گرد و غبار شدید و با حضور بیش از ۱۴ هزار تماشاگر آغاز شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
آرش افشین در دقیقه ۸ ضربه‌ای به تیرک افقی دروازه پرسپولیس کوبید.
حسین بادامکی نیز در دقیقه ۱۱ یک فرصت عالی گلزنی را برای پرسپولیس از دست داد.
فولاد خوزستان بعد از ۱۰ نفره شدن در دقیقه ۲۳ بازهم موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که البته از این فرصت‌های گلزنی بهره‌ای نبرد.

 

در یک ضد حمله پرسپولیسب ضربه هادی نوروزی مهاجم این تیم در دقیقه ۴۵ به تیرک افقی دروازه فولاد خوزستان اصابت کرد.
سعید مظفری‌زاده؛ داور مسابقه در دقیقه ۱۰ به علی حمودی از فولاد خوزستان به کارت زرد نشان داد و در دقیقه ۲۳ نیز با نشان دادن کارت زرد دوم به این بازیکن او را از میدان اخراج کرد.حمیدعلی‌ عسگر از پرسپولیس نیز کارت زرد گرفت.
ملوان امروز با شکست استقلال فینالیست جام حذفی شده و برنده این دیدار باید در دیدار نهایی برابر ملوان به میدان برود.دیدار فینال رفت و برگشت است و ملوان در مسابقه رفت میهمان است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تهدید گرد و خاک برای عدم انجام دیدار پرسپولیس و فولاد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifگرد و خاک شهر اهواز از ساعاتی پیش، لحظه به لحظه افزایش می یابد و این در حالی که تیم های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه حضور دارند

حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی تیم های پرسپولیس و فولاد، در حالی که دو تیم در ورزشگاه حضور دارند، گرد و خاک شدیدی شهر اهواز را فرا گرفته و باعث تردید در انجام این دیدار شده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیش​بازی فولاد و پرسپولیس + ترکیب احتمالی

 

 

امسال حتما یک پای فینال جام حذفی ایران قرمز می​پوشد، این را قرعه تیم​ها در مرحله نیمه​نهایی می گوید. اما این​که این تیم قرمزپوش از تهران می​آید یا اهواز، سوالی است که برای پاسخ آن تا فردا شب باید صبر کنیم. پرسپولیس در لیگ دهم تعداد باخت​هایش دورقمی هم شد اما به فولاد خوزستان نباخت و اگر این طلسم در بازی فردا هم پابرجا بماند دایی برای دومین سال پیاپی به فینال جام حذفی می​رسد.

وضعیت میزبان

یک توصیه روانشناسانه برای جستجوی خوشبختی می​گوید: «وقتی برای دعای باران می​روی حتما با خودت چتر هم ببر!» مجید جلالی حتما از این توصیه پیروی می​کند چون او تاریخ جشن قهرمانی را هم برای فولادی ها تعیین کرده است.

 

جلالی یک بار طعم قهرمانی را با تیم صباباتری چشیده و حالا دنبال قهرمان کردن تیمی است که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد. در لیگ برتر فولاد در اهواز از پرسپولیس عقب افتاد و سپس بازی را به تساوی کشاند. در تهران هم نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس شد اما این بازی می تواند اولین و مهم​ترین پیروزی جلالی بر دایی را رقم بزند.

وضعیت میهمان

در آخرین روزهای فصلی که پرسپولیسی​ها فراز و نشیب زیادی را از تیمشان دیدند، این تیم در وضعیت خوبی به سر می​برد. پرسپولیس در فاصله ۱۴روز دو بار با سپاهان بازی کرد و به این تیم نباخت. دروازه قرمزها ۲۱۰دقیقه مقابل سپاهان بسته ماند و این در حالی بود که سپهر حیدری هم در خط دفاعی این تیم حضور نداشت. اگر در اهواز هم پرسپولیس همین اندازه در خط دفاعی صلابت نشان دهد صعود به فینال دور از دسترس نیست. بزرگ​ترین مشکل پرسپولیس خستگی ناشی از بازی سنگین ۴روز قبل و گرمای بیش از حد اهواز است.

ترکیب احتمالی فولاد

حضور میثاق معمارزاده در دروازه فولاد در هاله​ای از ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان علیرضا سلیمی جوان از دروازه فولاد محافظت خواهد کرد. در خط دفاعی کاملی​ مفرد و امید خورج در وسط و حمودی و جماعتی در کناره​ها به میدان خواهند رفت. سیامک سرلک، کریم شاهوردی و بختیار رحمانی کمربند میانی را محکم می​کنند تا آرش افشین و مهدی مومنی به همراه رضا نوروزی به دروازه میهمان تهرانی حمله​ور شوند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

به نظر می​رسد پرسپولیس با همان ترکیب بازی با سپاهان به مصاف فولاد خواهد رفت. درون دروازه علیرضا حقیقی از همیشه آماده​تر به نظر می​رسد. نورمحمدی، مجتبی شیری، شکوری، آقازمانی، بادامکی، زارع، نوری، محمد، علی​عسگری و هادی نوروزی هم ۱۰بازیکنی هستند که باید مقابل فولاد به میدان بروند. تنها تغییر احتمالی در ترکیب پرسپولیس می تواند حضور فشنگچی در ترکیب اصلی باشد که در صورت حضور، جانشین علیرضا محمد خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پاداش بازی با سپاهان به حساب بانکی خوردبین واریز شد

 

 

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران قبل از بازی با سپاهان اعلام کرده بود که در صورت برد مقابل این تیم به هر کدام از بازیکنان و کادر فنی مبلغ ۲ میلیون تومان پاداش اهدا خواهند کرد.
این قول کاشانی عملی شد و صبح امروز مبلغ پاداش بازیکنان به حساب محمود خوردبین واریز شد.

خوردبین ضمن تأیید خبر فوق گفت: پاداش بازی با سپاهان به حساب من واریز شده و امشب در اهواز به بازیکنان داده خواهد شد. من هم از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم، چون در آستانه بازی با فولاد روحیه بازیکنان بسیار بالا رفت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اعلام تاریخ‌های احتمالی فینال جام حذفی

 

 

کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ‌های احتمالی برگزاری فینال جام حذفی را اعلام کرد براساس این برنامه تاریخ‌ برگزاری دیدار فینال با مشخص شدن ترکیب تیم‌های صعودکننده به بازی فینال مشخص خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ مسابقه فینال جام حذفی به صورت زیر برگزار می شود:

براساس این برنامه در صورتی که تیم‌های پرسپولیس و استقلال به فینال برسند به خاطر همشهری‌بودن دو تیم تک بازی انجام خواهد شد که تاریخ آن سه‌شنبه ۱۷ خرداد خواهد بود.

 

اما در صورتی که یکی از دو تیم ملوان انزلی یا فولاد خوزستان و یا هر دوی آنها به بازی فینال صعود کنند به علت اینکه فینالیست‌ها از دو شهر مختلف هستند دو دیدار رفت و برگشت تکلیف قهرمان جام حذفی را مشخص خواهد کرد. در این صورت تاریخ دیدار رفت فینال دوشنبه ۱۶ خرداد خواهد بود و بازی برگشت نیز روز پنج‌شنبه ۱۹ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

علی دایی : بازی مقابل فولاد سخت تر از سپاهان است

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-6.gifعلی دایی،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دراین رابطه گفت: دیداری سخت پیش روی تیم من است و یک دیدار به مراتب حساس تر از دیدار مقابل سپاهان را باید برابر فولاد به نمایش بگذاریم.تیمی که مقابل ما قرار می گیرد را مربی با دانشی چون مجید جلالی هدایت می کند که از مربیان صاحب نام و توانایی است که من برای وی و شاگردانش احترام زیادی قائل هستم.

 

وی ادامه داد:مثل دیدارهای گذشته در این دیدار هم چند بازیکن خود را در اختیار نداریم و مجبوریم از بازیکنان جایگزین استفاده کنیم و امیدوارم بازهم نتیجه دلخواه هواداران کسب شود.

 

 

این مربی سرشناس در رابطه با وضعیت خود و پرسپولیس در فصل آینده اظهار نظر نکرد و همه چیز را به بعد ازدیدار جام حذفی موکول کرد

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تصویری بازی پرسپولیس و سپاهان (۳) + ضربات پنالتی

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شاهکار ترکی در صحنه پنالتی محمد نوری

 

 

حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران در گفتگویی، قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و سپاهان را بسیار خوب و مطلوب دانست.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری درباره قضاوت تیم  داوری این بازی گفت: بازی بسیار حساسی بود و جمعیت 80 هزار نفری که به ورزشگاه آمده بودند در حد داربی بودند و ماهیت این دیدار هم به نظر من مثل داربی حساس بود. تیم داوری در این بازی حساس، بسیار خوب قضاوت کرد و با توجه به قضاوت خوبی که انجام شد، تسلط تیم داوری بر تمام صحنه های بازی کاملا مشهود بود.

عسگری درباره صحنه پنالتی محمد نوری که مهدی رحمتی به آن اعتراض داشت و پس از پایان بازی مدیرعامل و سرمربی تیم سپاهان اعتراض داشتند، گفت: ترکی در این صحنه شاهکار کرد و کار او در این صحنه بر قضاوت خوبش صحه گذاشت چرا که او با تسلط کامل به قوانین بازی، عین قانون عمل می کرد.

وی با توضیح قانون پنالتی گفت: در قانون آمده بازیکن تا زمانی که به توپ ضربه نزده می تواند دروازه بان را فریب دهد و زمانی که محمد نوری حرکتش را انجام داد، دو قدم مانده بود به توپ برسد و  قانون می گوید زمانی فریب دروازه بان خطا محسوب می شود که دویدن بازیکن تمام شده باشد و زننده ضربه در یک قدمی توپ باشد. در این صحنه محمد نوری پیش از ضربه زدن مکث نکرد و دو قدم مانده به توپ مکث کرد. احتمالا در این زمینه بازیکنان پرسپولیس تمریناتی داشته اند، چرا که نوری همانطور که گفتم پس از مکث هم حرکت داشت و در دو قدمی توپ بود. البته این قانون قبلا ابهام داشت اما جدیدا فیفا با شرح دقیقی که  بیان شد، قانون را توضیح داده است.

عسگری با اشاره به اینکه تیم ها باید با استفاده از متخصصان داوری از مسائل آموزشی در این زمینه های حساس آگاه شوند، گفت: باشگاهها باید کارگاه هایی را در این زمینه برگزار کنند تا مدیران و مربیان بدون آگاهی اظهار نظر نکنند. البته من انتظار دارم که تماشاگران محترم و اصحاب رسانه هم اطلاعاتشان را به روز کنند تا علیه داوران جو سازی نشود.

وی در پایان درباره صحنه های مشکوک به آفسایدی که کادر فنی سپاهان به آن اعتراض کردند افزود: تصمیمات کمک داوران کاملا درست بوده و همانطور که گفتم داوری در این بازی حساس در سطح بالایی بود و من از این بابت خوشحالم.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com